Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







tirsdag 15. juni 2010

Scrapbooking - bursdag

Bursdagskort, det er morsomt!
Baksiden:

Så en hyggelig detalj:

Svigerinne Mona har også nådd de 40, gratulerer


2 venner fyller 40.
Jeg har funnet frem det gamle
frimerkealbumet mitt, så
Kong Olav har kommet med
ikke kjent som dette, men kunne
ikke motstå fristelsen:


Vi ser på kort til en liten frøken
som fylte 9 år
.. og til ei flott dame som ble 50
for ikke så snakke om ei som ble 60

til samme jubilant, men fra en annen giver

Et brettekort til:

Til en super venninne:

over til 60-års jubilant nr. 2
Til en sprek 70-åring:
Konvoluttkort til Berit på 50:
og et konvoluttkort til Rune på 40:
Kanskje ikke melkekartong, men fløtekartong-kort
laget for min svigermor og hennes søster til
deres felles lillesøster:
En løsning jeg ofte har brukt:
En 6-åring som elsker dinosaurer og drager
Ei lita popstjerne på 7 år
Vesla vår ble 14 år
Detalj:

En 40-åring med glimt i øyet:
Min stalljente fortjente også et bursdagskort
Guro har blitt ett år eldre, nå er hun blitt 10 år
Min kjære søster som endelig er 40 år
kompis Håkon som har tatt steget inn i sitt 50'ende år


Fra fjorårets 70-års jubilant, med et veeeldig uskarpt bilde.



Ingen kommentarer: