Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







fredag 4. juni 2010

Interiør - hva vi omgir oss med

Klinebenken en sen høstkveld

Chabby Chic, Fransk landstil, duse farger og nostalgiske stilleben. En nydelig stil som jo bare må likes av alle :)
Jeg henter inspirasjon hos disse:

Siste tilskudd der ute er Mitt lille hjem
Nettbutikker er så flott å bruke når man kjøper interiør og bruksting. Se her da vel:

Anettes hus
Frk. Doris
For ikke å glemme våre lokale interiørbutikker:

Jeg har også vært hos Torun hos Visuell Profil på akrylmalingskurs og det er ihvertfall ett bilde som er verdt å vise frem. Her sammen med veggstaker fra Perfect Home.

Idag er det bladet Vakre Hjem og Interiør som er min store, store favoritt. Jeg abonnerer på dette flotte interørmagasinet som gir masse flotte idèer og i tillegg gir meg gleden med å sitte i stolen og slappe av.
Anbefaler også BoligPluss og Rom1-2-3, disse magasinene startet jeg min ferd mot å bli interessert
i interiør, oppussing, stilmiks og kos.
.. men her er spisestua vår fra Bohus
Et konsollbord jeg kjøpe på Veslestua lenge før oppussingen av stua begynte, en herlig kanne jeg fikk i gave fra en venninne, en ordinær, slitt krakk som fikk 2 strøk maling, en hjemmesydd pute og en pute fra Kid:
Tablå hvor jeg har en lykt fra Perfect Home, liten byste fra Veslestua og t-lysestaker fra Nille:
I bladet Hjemmet fant jeg denne oppskriften på ullteppe som er lett-tovet, jeg bestilte det som bursdagsgave fra mamma og jammen strikket ikke hun et til seg også, når hun kjente hvor deilig det var:

Kuult skilt jeg har bestilt fra Boligfryd:
Europris har også koselige ting hvis man leiter i hyller og esker. Det er koselig å tenne lys også i vinduene.
I glasskapet vårt fra Bohus er det hyggelig å dekorere med blomster i tillegg til glass og servise, men levende blomster, nei det fungerer ikke, så vi må nok ty til plast ja.


HA EN STRÅLENDE FIN DAG.

Ingen kommentarer: