Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







fredag 15. mai 2015

Jakten på en hageportal

Idéen har vært der lenge, men i natt klokka 4 kom den inn i hodet mitt med et pang.

Sov lite etter det, googlet og lette etter en type portal som kunne være fin hos oss. Tenkte også på hvordan jeg skulle så idéen hos husbonden, som vil få litt jobb med å sette den opp :)

Først husket jeg ikke hva det het, men etter Ã¥ ha googlet forskjellige temaord dukket det opp: PORTAL - HAGEPORTAL. 

Portal skal det nå bli. Husbonden tente på idéen med en gang han, foreslo forskjellige utsalgssteder også, men jeg har en plan..... Jeg skal sjekke med min tidligere kollega Marianne T. Hun har postet et bilde på facebook om deres portal og den vil jeg så gjerne ha noe tilsvarende til.

 
 
 
Det er mange muligheter, men jeg skal lete til jeg finner en som jeg liker veldig godt.

Ah, som jeg gleder meg.
 

Ingen kommentarer: