Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







mandag 25. mai 2015

Hageportal

Jada, det ble portal. Handymannen min snekret og satte opp en flott portal i går :)

 Ble ingen bilder underveis, for den stod plutselig oppe da jeg kom hjem - herlig hva?
 Detaljer på overliggeren

 Tok ingen sjanser, svertet av litt i toppen

 Velkommen inn i vår hage - står kun igjen å grave opp plen og den ytterste hellesteinen, fylle inntil singel - da blir det en fin overgang fra gårdsplass til hage
 Klematis fra Hageland, Villvin fra Plantasjen, lys fra Plantasjen og stein fra eget jorde. Ser du hagetrollet som sitter så fint og ønsker velkommen inn, eller kanskje hun passer på?
 Kaprifol "flyttet internt", Klematis fra Plantasjen og mer stein fra eget jorde :)

 Skissen min, ble nesten slik - må improvisere litt når man ikke får tak i alt man ønsker
 Ja, kanskje blir det et par stoler og et bord innenfor portalen hvor jeg kan siste og drikke vin (les te) og titte inn i solnedgangen.... Hm, hørtes klitt "klisset" ut, men hvorfor ikke.

1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med ny flott portal! Jeg er veldig svak for portaler, så lekkert når bladverket har fått klatret litt og kanskje også en lysslynge eller to:) Du må vise bilder senere i sommer hvordan det har blitt:)

Ha en fortsatt fin uke!
Klem fra Jorunn