Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







søndag 11. november 2012

Glad i håndarbeide

Jeg er veldig glad i håndarbeide, men tiden strekker ikke alltid til. Har klart en pute og et teppe siste vinter, men det er det.



Nå som jeg er Halte-Lotta har jeg mer tid og får også "dilla" når jeg starter opp.

Hekleteppe er påbegynt, men det kommer til å ta sin tid.

Imidlertid synes det var morsomt å finne igjen det første bildet jeg sydde. Har ikke peiling på hvor gammel jeg var når dette ble sydd, men jeg var ikke så gammel. Husker den dag i dag at mamma påpekte viktigheten av at korssting skal sys med øverste sting i samme retning. Hmmm, enten er jeg ulydig, eller var jeg for liten til å klare å få med meg alle sting rett.

Fint allikevel da :)

Ingen kommentarer: