Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







onsdag 21. november 2012

Detaljer på vaskerommet

Vaskerommet er under oppussing, ikke så mye som gjenstår, men jeg har for første gang malt med tavlemaling - dørene på skapet som huser stallklær mm. Her skal jeg nok finne noen gode ord å skrive (bare jeg kommer på noen).




 
Veslestua hadde flotte håndtak til dørene.
 
Så har jeg fått overta gammelt kjøkkenutstyr fra svigermor, dette har gått igjennom en brann til og med og er veldig gammelt. En krukke har gått dukken og en krukke har sprekt, ellers er det i veldig godt hold. Jeg har plassert dette på en trappestige fra Ellos. I tillegg har den gamle kjøkkenvekta til svigermor også blitt tatt vare på - nå som pynt.
 
 
"Jeg ble vasket alene" - noen som kjenner igjen situasjonen hvor den ensomme sokken tas ut av vaskemaskinen og... "hvor er den andre sokken?"
 
Løst inntil videre:
 
 
 
Her får den ensomme ligge alene til partneren dukker opp.
 
Så har nye skittentøykurver startet sin funksjon, veldig lurt med fargemerker på lokkene slik at barna i huset også lærer å sortere tøyet før det går inn i maskinen.
 

 
 
 

Ingen kommentarer: