Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







søndag 8. januar 2012

Julen er ute, det ble mørkt i vinduene

... så da måtte vi jo kjøpe nye lamper i kjøkkenvinduene. Jeg hadde sett i en reklamespalte i et interiørblad noen fine, hvite lamper hos Confetti. Den hyggelige damen hos Confetti anbefalte Bella Maison og utvalget de har i lamper. Butikkene finner du på Jessheim storsenter og du store, så mye flott det er hos Bella Maison.

Dessverre, vel det varte ikke lenge, var de lampene jeg hadde sett for meg for høye, men jeg fant noen andre som var helt topp og jeg fant også skjermer som matcher gardinene og fargene i kjøkkenet vårt.

Ta en titt her da vel:

Ingen kommentarer: