Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







lørdag 21. mai 2011

Vollaug Sunniva og Vinlands Olvin

Snakk om likhet mellom hester.
For noen år tilbake var jeg på rideturer på fjellet. Ett av de 3 årene vi tok en slik villmarksweekend med
Geilo Hestesenter hadde jeg hesten Vinlands Olvin. Dette var en flott og arbeidsom kar som jeg kom veldig godt overens med. I tillegg var han en praktfull hest å se på.

Her har jeg fotografert av bilder fra mitt fotoalbum, så kvaliteten er litt dårlig, men du ser vel likheten mellom Olvin og min kjære Sunniva allikevel.






Nå, nesten 11 år senere har jeg selv en døl som jo ligner Olvin så veldig. Det må nok være noe med røde hester og meg....

Ha en fin lørdagskveld, jeg sitter her og svitsjer over til Device - kameraet i stallen. Må jo sjekke om frøkna vår viser tegn til fødsel.

Ingen kommentarer: