Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







tirsdag 10. august 2010

Scrapbooking - variert tema

Etter å ha jobbet med scrapbookalbum i flere år, kom lysten til å prøve å lage kort, og som så mange har sagt før meg, "jeg er hekta". I starten var det enkelt og forsiktig stil, etterhvert mer stæsj og pynt. En egen stil? Hvem vet, jeg synes kortene har stor variasjon, for det er veldig morsomt å finne nye typer utseende og utforming av kortene. Allikevel er jeg veldig inspirert av og fått mange ideèr fra andre bloggere.

Jeg prøver å være personlig og finne tema og farger
som jeg forbinder med kortmottakeren.



Detalj fra kortet til et vennepar som har blitt fosterforeldre:
"Når trollmor har lagt sine 11 små troll.."

En liten tass som kom til verden juli 2010:
 

Et "takkekort" til en spesiell dame:
Så sommerhilsen til 2 gutter vi setter pris på:


Et kort fra 2009:

En liten østfolding er født og et kort til hans storebrødre har jeg laget

Et kort til mammaen og pappaen måtte jeg jo også lage



En hyggelig invitasjon gir idè til vertinnegave



Ingen kommentarer: