Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







lørdag 5. september 2015

Mjølkerampe - ferdig - jippi!

"Leverte" en skriftlig søknad til gubben om mjølkerampe og nå er den ferdig - herlig :)

Her ser dere bildekollasjen min:

og så er prosjektet i gang:

Blir så fint altså

Mangler noen bord til å kle rampa innvendig, gubben måler og frøkna observerer
 

Nå er den kjørt ut og jeg har startet stylingen


 Fikk en gammel sykkel av en bekjent som ryddet på låven - hi hi

 Kjøpte 2 gamle melkespann av en annen bekjent


Krysantemum og Calluna fra lokal blomsterbutikk, gamle potter


Så var sykkelen ferdig stylet, jeg hadde egentlig tenkt å spraymale den, men nå er jeg ganske sikker på at den må se ut som den gjør - rustikk, rusten og fin


Og her er det endelige resultatet - min egen mjølkerampe :) - lykke

1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med en kjempeflott melkerampe!! Jammen flink han gubben din:) Du har pyntet så fint også!

Fortsatt god helg:)
Klem fra Jorunn