Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







torsdag 13. juni 2013

Bylavo, partytelt, paviljong

Kjært barn, mange navn. Mitt søskenbarn fra Tromsø har jeg adoptert uttrykket bylavo av....

Vi har en bylavo på terrassen og jeg har over flere somre ønsket meg rottingmøbler i denne.

NÅ, endelig - det er på plass og det er så koselig å sitte der..... og ja, det ble lilla tilbehør. Vurderte oransj, men tørte ikke... safe med lilla, ikke sant?

Har handlet noe på Plantasjen, på Maxbo, Europris og noe er plukket hjemmefra. Lykten i taket har jeg fått av ei venninne og lykten på siden av teltet er fra svigermor. Møblene er kjøpt på Hageland.











 

1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Det ble skikkelig fint på terrassen med de nye møblene! Du har pyntet så fint med blomster og den lykten som henger fra taket var flott...minner meg om Marocco. Nå tenker jeg dete r superkoselig å sitte der ute:)

Jeg ønsker med veldig en terrrasse jeg også, men det blir ikke med det førse.

Klem fra Jorunn