Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







søndag 19. august 2012

Krakken har flyttet fra Skjetten til Sørumsand

Når mor og far flytter til mindre hus og mindre hage, blir det saker og ting til overs.

Denne herlige krakken ønsket jeg meg og fikk den....


Preget av tidens tann, måtte det pussepapir og salmiakk til


Voila, her er den, hvit og fin


Har plantet en Klematis ved grantreet, den har overlevd sommeren gitt


Så til mitt ønske for denne plassen, en liten del av et hvitt stakittgjerde som skal festes i grana, på gjerdet skal det henge et par potter hvor jeg skal ha røde pelargonia. En eller to lyslykter vil også bli koselig her. Et lite, rundt jernbord malt i hvitt -
"teen er servert"


Ingen kommentarer: