Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







torsdag 3. november 2011

Siri utforsker mørket

Torsdag kveld var jeg på en liten rundtur hvor matmor og jeg gikk imellom en bil og en henger, det var trangt, men med litt hurtig gange gikk jeg forbi. Det er skummelt med trange smug skal jeg si dere.

Vi tok en tur innom søplekassa, matmor åpnet lokket og ropte nedi, det var litt skummelt, litt farlig var det når lokket ble smelt igjen også, vi var litt gærne.

Så var det til vogna til mamma som var målet, jeg måtte gå inn i draget og krysse det, vi gikk foran det og så måtte jeg rygge litt inn i mellom dragene, "bak, bak" sa matmor. Vi luktet på trillebåra, snurret hjulet på den og det var en rar pipelyd. Så tittet jeg inn i garasjen, hilste på Dag Otto og løp etter han.

"Sov godt, det skal jeg fordi i kveld har jeg vært flink jente", hilsen Siri

Ingen kommentarer: