Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







mandag 21. februar 2011

Soverom

Et glimt fra oss voksne sitt soverom, fargen Fjær fra Nordsjø er benyttet på veggene bortsett fra fondveggen som er malt med Kakao. Min kjære mors hjemmeheklede sengeteppe og pynteputer fra Ikea og Skovly Collection. Våre gamle kommoder er omgjort til nattbord.
Et par malte porselensbilder fra sisten av 80-tallet, har hatt noen hobbyer gjennom tiden.

Et tilbakeblikk til ca. 1966 og 1968, min flotte, gule ballkjole og min søte kjole som er sydd av mamma.


Vesla sitt soverom i fargen Støvrosa fra Nordsjø maling.
Hyggelig å vise frem kjolen som mamma sydde til min datter første julen hennes. Bak henger en kjole pappaen hennes kjøpte til henne i London samme høsten.
En stol som overlevde oppussing av kjelleren.


2 kommentarer:

Irene sa...

;O) fra lillesøs!!!!

moksterbu sa...

Nydelige kjoler! Inspirerende. Så gøy at de har blitt tatt vare på. Og takk for koselig kommentar på øy-bloggen + fin reklame her!