Nyt dagen

En hverdagsblogg om hjem og fritid.

Velkommen til deg som leser bloggen, legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post:
synn-sam@online.no







søndag 30. januar 2011

Dag Otto - den store selskapssyke gutten vår

"I en haug med brettet tøy, der vil jeg ligge. Her er hun nødt til å se meg, menneskemoren min".















Steller meg litt også, så sjekker jeg om hun virkelig ser meg.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heisann!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Noen som dusjer? Her er jeg."


















Menneskemammaen min strøk juleduker her en dag i desember. Jeg måtte selvfølgelig ligge i haugen slik at hun helt sikkert visste hvor jeg var.














Så måtte jeg selvfølgelig passe på når menneskepappaen min skulle skylle flasker til tomtebrygget før jul:














"Huff, man blir så tørst av å fly fra rom til rom for å finne noen å kose med altså"














Endelig, litt kos


Ingen kommentarer: